Płatność rachunków
 
 
Nie musisz już stać w uciążliwych kolejkach na poczcie czy banku, aby uregulować swoje domowe rachunki!

Możesz to zrobić przy okazji zakupów w każdym sklepie POLOmarket!

Dzięki usłudze Moje Rachunki oszczędzasz zarówno czas, jak i pieniądze: - czas, ponieważ zapłacisz rachunki przy okazji robienia zakupów, - pieniądze, ponieważ opłata prowizyjna jest niższa od tej, którą uiszczasz na poczcie czy w banku.

Rachunki możesz zapłacić gotówką SZYBKO - TANIO - WYGODNIE w kasie przy stoisku monopolowym!
To się opłaca!
Pytania i odpowiedzi:
Jakie rachunki możesz zapłacić w POLOmarkecie?
Jak zapłacić rachunki?
Rachunki możesz zapłacić wyłącznie w kasie przy stoisku monopolowym. Wykonujesz kolejne czynności:
  • podajesz rachunek sprzedawcy
  • sprzedawca skanuje kod kreskowy zamieszczony na blankiecie rachunku
  • następuje błyskawiczny odczyt wartości Twoich danych oraz firmy, która wystawiła rachunek
  • do kwoty na rachunku zostaje doliczona opłata prowizyjna
  • gotówką uiszczasz należną kwotę
  • otrzymujesz dowód wpłaty - wydruk z terminala.
W którym miejscu w sklepie możesz zapłacić rachunki?
Rachunki możesz zapłacić wyłącznie w kasie przy stoisku monopolowym.
Twoje korzyści
Dzięki usłudze Moje Rachunki opłacisz domowe rachunki:
  • tanio - opłata prowizyjna jest niższa niż na poczcie czy w banku
  • wygodnie - uiszczasz płatności przy okazji robienia zakupów w POLOmarkecie
  • szybko - oszczędzasz czas stojąc tylko raz w kolejce - do kasy sklepu
  • bezpiecznie - gwarancja przepływu środków finansowych i szybkie ich dotarcie do wystawców rachunków.
W jakim czasie Twoje pieniądze docierają do wystawcy rachunku?
Maksymalnie do 3 dni roboczych Twoje pieniądze znajdą się na koncie wystawcy rachunku.
Co zrobić w przypadku, kiedy zapłaciłeś rachunek w POLOmarkecie, a otrzymałeś upomnienie za niezapłacony rachunek?
W sytuacji, gdy uregulowałeś należności za rachunek w sklepie POLOmarket, a mimo to otrzymałeś upomnienie, należy skontaktować się z Telecentrum firmy Billbird S.A., pod numerem telefonu 012/293 34 00.
Można również wypełnić Formularz Reklamacyjny i przesłać go faksem, listem lub zeskanowany na adres: support@billbird.pl (wszystkie dane teleadresowe znajdują się na formularzu).
Po jakim czasie od zapłacenia rachunku możesz złożyć reklamację?
  • Reklamacje są przyjmowane w okresie 12 miesięcy od daty dokonania płatności.