Płatność rachunków
Nie musisz już stać w uciążliwych kolejkach na poczcie czy banku, aby uregulować swoje domowe rachunki!
Możesz to zrobić przy okazji zakupów w każdym sklepie POLOmarket!
Dzięki usłudze Moje Rachunki oszczędzasz zarówno czas, jak i pieniądze: - czas, ponieważ zapłacisz rachunki przy okazji robienia zakupów, - pieniądze, ponieważ opłata prowizyjna jest niższa od tej, którą uiszczasz na poczcie czy w banku.
Rachunki możesz zapłacić gotówką SZYBKO - TANIO - WYGODNIE w kasie przy stoisku monopolowym!
To się opłaca!
Pytania i odpowiedzi:
Jakie rachunki możesz zapłacić w POLOmarkecie?
Jak zapłacić rachunki?
Rachunki możesz zapłacić wyłącznie w kasie przy stoisku monopolowym. Wykonujesz kolejne czynności:
- podajesz rachunek sprzedawcy
- sprzedawca skanuje kod kreskowy zamieszczony na blankiecie rachunku
- następuje błyskawiczny odczyt wartości Twoich danych oraz firmy, która wystawiła rachunek
- do kwoty na rachunku zostaje doliczona opłata prowizyjna
- gotówką uiszczasz należną kwotę
- otrzymujesz dowód wpłaty - wydruk z terminala.
W którym miejscu w sklepie możesz zapłacić rachunki?
Rachunki możesz zapłacić wyłącznie w kasie przy stoisku monopolowym.
Twoje korzyści
Dzięki usłudze Moje Rachunki opłacisz domowe rachunki:
- tanio - opłata prowizyjna jest niższa niż na poczcie czy w banku
- wygodnie - uiszczasz płatności przy okazji robienia zakupów w POLOmarkecie
- szybko - oszczędzasz czas stojąc tylko raz w kolejce - do kasy sklepu
- bezpiecznie - gwarancja przepływu środków finansowych i szybkie ich dotarcie do wystawców rachunków.
W jakim czasie Twoje pieniądze docierają do wystawcy rachunku?
Maksymalnie do 3 dni roboczych Twoje pieniądze znajdą się na koncie wystawcy rachunku.
Co zrobić w przypadku, kiedy zapłaciłeś rachunek w POLOmarkecie, a otrzymałeś upomnienie za niezapłacony rachunek?
W sytuacji, gdy uregulowałeś należności za rachunek w sklepie POLOmarket, a mimo to otrzymałeś upomnienie, należy skontaktować się z Telecentrum firmy Billbird S.A., pod numerem telefonu 012/293 34 00.
Można również wypełnić Formularz Reklamacyjny i przesłać go faksem, listem lub zeskanowany na adres: support@billbird.pl (wszystkie dane teleadresowe znajdują się na formularzu).
Po jakim czasie od zapłacenia rachunku możesz złożyć reklamację?
- Reklamacje są przyjmowane w okresie 12 miesięcy od daty dokonania płatności.